Merhaba anneler, dün muayene sonucu 35+4 haftalık gebeliğimde kız bebişimin 3 kilo 100 gram olduğunu öğrendim ve bebek bir hafta önden gidiyormuş ve bu da normalmiş anne genetiğinden kaynaklı.(ben 5 kilo 600 gram normal doğum doğmuştum 😂) Normalde normal doğum üst sınır 4.500 gram diyorlar ama üstü de doğan ben olarak acaba şimdi de fazla kilolu olursa bebiş normal doğuma alıyorlar mı diye merak ettim. Var mı aranızda bebişi kilolu doğup da normal doğan?