Hafifden sancım çıktı 2.buçuk saat hastanede kaldım nstye bağlı ve hala aynı sancılarım hafif şekilde devam ediyor haftaya çağırdı doktor,ama sancın olursa hastaneye acile git dedi bişey olur mu bel ağrısı gibi anlamadım bile sancı olduğunu hafif öne doğru vuruyor ağrı ve tuvalette gitme isteği oluyor ne yapmalıyım?