Dilekdemirb sizi çok iyi anlıyorum benimde düşük öykülerim var her seferinde yaşadıklarım tekrar yaşanacak diye korkuyorum ama rahat olup herşeyi akışına bırakmak gerekiyor çünkü öbür türlüsü çok yıpratıyor. Elimizden geleni yapıp gerisini Allahın takdirine bırakmak gerekiyor. Doktorunuz normal dedikten sonra içiniz rahat olsun inşallah herşey en güzel şekilde devam eder ve hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alırsınız sağlıkla 😌