bugün ultrasonda 5 aylık bebeğimin kalbinde odacıklardan birinde genişleme olduğu söylendi ayrıntılı ultrasona bakıp konışalım dediler . odacıkta genişleme yani ultrasona gün aldık ama bu durumu yaşayan tecrübelerini paylaşabilir mi ? tehlikeli bir durum mu