35 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır diyet yapıyorum tahlil istedi doktora sonuçlardan pek bişey anlamadım evde de açlığım 98 ile 105 arası çıkıyor tokluk en fazla 105-130 kadın doğum yüksek diyor ,endokrin diyetle devam stres yapıyorum bu tabloya göre ilaca başlar mı

