Kızlar bana kız diyenlerde vardı erkekte bugün doktor %90 kız dedi 3 kızım var erkek oldun istiyordum ama hayırlısı buymuş demekki. 🤲🏻 Görümcem 1 hafta sonra tekrar git diyor onunda oğlunda %90 kız demişti doktor devlet Hastanesi’nde ki oda diyor seninde öyle olabilir unut var mı kızlar sizce bu arada banada devlet hastanesindeki doktor söyledi