Kızlar 10+4 haftalık hamileyim gece kırmızı parlak kanama oldu doktora gittim bebek iyiydi progesteron ipne ve fitil verdi. Birde rahim ağzını ölçüp 2.90 cm sanki biraz kısa mı dedi sonra sorun yok diye geçiştirdi ben sorunca çok korkuyorum erken doğum riski vs diyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi?