sirius8 Merhaba kızlar 33 haftalık olduk hala kızıma isim netleştiremedik oğlum alya diyor başka bişey demiyor onu da kırmak istemiyorum ama oğlumun da adı Ege bu arada farklı bi önerisi olan da yazabilir 🥰💕
azra01 sirius8 Alya ismi cok guzel ben cok beğeniyorum 2. Ye hamileyim kizim olacak ilk kızımın adı Azra, ama Alya ismini esime bir türlü begendiremedim 38 haftalik olacaz yarin hâlâ karar veremedikkkk😔😔
ozlm4835 sirius8 bu sene herkes Alya koymuş 1.sınıfta bütün sınıf alya olacak düşünsenize korkunç😅😅😅😅
beyzasmom sirius8 bizde çok beğendik eşimle ama 2025 te en çok tercih edilen 2nci isimdi galiba Sena ya karar verdik nihayet ☺️
sirius8 azra01 Azra da çok güzel isim tanıdığım Azra var çok hanım hanımcık akıllı uslu bir kız 🥰 alya yı bende beğeniyorum ama herkes bu ismi işte çok koyuldu yok dizide de var diyip durdukça biz de olumsuz düşündük ama oğlum arkadaşlarına öğretmenlerine herkese söylemiş kız kardeşim olcak adını ben alya koydum diye 🤣 siz olsanız napardınız ☺️
sirius8 ozlm4835 işte bunu düşünüyorum ama oğlumu da kırmak istemiyorum ne yapcaz bilmiyorum ya 😂 herkese söylüyor hevesle adını ben koydum diye , başka isimler sayıyoruz ikna etmek için , bize eliyle çarpı işareti yapıyor hayır anlamında 😆
atesvesu sirius8 Alya ismini oğlunuz istiyorsa bu ismi verin kızınıza , bende kızıma Alya ismini verdim ablası çok istedi 🥰
sirius8 atesvesu alya kızınız nasıldır akıllı uslu mudur uykuları falan iyi midir , bir yerde kimden duydum hatırlamıyorum alyalar hiç uyumuyor Muş diye , isimler de karaktere çekiyor merak ediyorum yorumunuzu ☺️
sirius8 cinderella eşim ada istiyor ama oğlumu kırmak istemediği için alya olsun ben oğlumu kırmak istemiyorum diyor ☺️
Semilk05 sirius8 benim kızım 3,5 yaşında Alya adı çok severek koydum herkesde var diyolar etrafımda hiç yok 1-2 kişide duydum ama herkesde olsada umrumda olmaz sonuçta herkesin alyası kendine 😂😂😍
sirius8 Semilk05 alya kızınız nasıldır ?? ☺️ akıllı uslu mudur karakterinden bahseder misiniz biraz , bebekliğinde veya sonrasında uykuları falan nasıldı , bazıları diyor alyalar uyumuyor falan. Bence de herkesin alya sı kendine 🥰
azra01 sirius8 yani evet cok söyleniyor bu isim bende oyle duydum ama eşim kabul etse ben koyardımm ya bilemedim
ozlm4835 sirius8 ouuuuy kıyamam ya kaç yaşında 🥹 o zaman koy gitsin ya bir Alya daha olsun kalbi kırılmasın ne olacak ki güzel bir isim sonuçta🥰
atesvesu sirius8 bugün tam 14 günlük oldu geceleri uyanıyor bol bol iki haftadır uykusuz geziyorum ama benim çocuklarım hep uykusuz olarak dünyaya geliyor 🤣 sorun isimde değil yani 🤭 Gündüzleri çok akıllı çok tatlı bir Alya’ya sahibim ♥️
Semilk05 sirius8 yani uyku her çocukta farklı isimle alakalı olduğunu sanmıyorum 3 yaşına girdiği güne kadar öğle uykusu yapardı bıraktık artık akşamları da 10 da uyuyor. Yerine göre huysuz yerine göre değil mesela benimle tekken çok üzmez beni ama bazen başkalarının yanında illaki şımarıyor hamfolsun çok zor bi bebeklik çocukluk yaşamadım ama dediğim gibi bence isimle alakası yok. Bazıları isme bazıları burcuna bazıları da anne babanın karakterine bile baglıyor