Fatmaekz Selamın aleykum kızlar 18 haftalık hamileyim bu baş ağrıları nedir nasıl geçer çözüm önerisi olan varmi 🙁
Eebruylmz Fatmaekz ayaklarını soğuk suyla yıka canım. Ensenede hafif hafif buz koy çek iyi gelecektir. Malesef gebeliğin her döneminde baş ağrısı oluyor baş bağlamayıda doktorum kesinlikle kabul etmiyor zararlıymış.
Zuzu97 Fatmaekz geçmiyo geçmiyo geçmiyo...deliricem ağlıyorum artık başımın ağrısından eski usul başımı eşarpla sıkı bağladım ama geçmiyo uyuyorum geçmiyo ağrıkesici kullandım geçmiyo😫😫😫😫😫
B-P-R Fatmaekz bende Bazen Turbentle Başımı Bağlıyorum Kesiyo biraz Ama Yine Basliyo Tabi 🤷 Dayanicaz Az Kaldı 😅
anapanda12 Başınızı eski koca karılar misali bir örtüyle sıkıştırmak ağrınızı alır (denenmiş tecrübeyle sabittir) kısa özetle tülbent eşarp örtü ne diyorsanız başınızı saracak şekilde bağlanır ve baş ağrısı bi kaç saat içinde kesilir ben gece uyumadan yapıyorum sabah ağrısız kalkıyorum
ikinciprensimgeliyor 26 haftaligiz.gecen hafta benim agrim bi basladi tam 3 gun sürdü.resmen 4 parol ictim bana misin demedi.boynuma sise yaptirdim.yaglattim tovbeler olsun gecmedi delirdim.en son viksle şakaklarima boynuma masaj yaptim.sonra ilik bir dus biraz hafifledi ama gecmesi tam 3 gunu buldu.