zehraclk0 Son adet tarihine göre 5+3 görünüyor bugün kontrole gittim doktor 8mm kese var çok minik dedi geç döllenme olmuş 2 hafta sonra gel dedi. Boş gebelik de olabilir dedi aklımı bulandirdi
cuteregina zehraclk0 gayet normali dokuzuncu haftada bile bebeği görenler oluyor geç döllenme ve geç implantasyon varsa olabilir
Deletedmom_877 zehraclk0 geç döllenme nasıl olmuş ki ben 5+2 de gittim son adetime göre 7 mm kese gözüktü 2 hafta sonra gel dedi ben 1 hafta sınra gittim 6+1 idim bebek kalp atışı gözüktü ve crl 4 mm görüldü bu da mı geç döllenme oluyor yani
gulsahkandrms zehraclk0 dün öğrendim geç döllenme olduğunu 8+1 olmam lazımdı son adete göre.Doktor bebeğimizin boyunu ölçtü geç döllenme 7+1 olarak güncelleyelim dedi
a_d_f Benimde geç döllenme o ihtimal 7. Haftada geçiyor korkma baada boş olabilir dendi ama cok şükür kalp atıslarını duyduk 🌸 darısı başınıza 🤲🏻💕
zehraclk0 a_d_f İlk çocuğumda da 5. haftada gittim sadece kesesi göründü doktor normal dedi geç döllenme falan demedi ama bu doktor son adet tarihine uyuşmuyor dedi direkt
zehraclk0 cuteregina İlk çocuğumda da 5. hafta gittim aynı böyle kese göründü sadece 1 hafta sonra da kalp atışını duyduk doktor hiç geç döllenme de dememişti bu sefer deyince canım sıkıldı
zehraclk0 Deletedmom_877 Bilmiyorum ki ilk çocuğumda da 5. hafta gittim böyle sadece kese göründü ama doktor hiç geç döllenme dememişti
minikanne123_ zehraclk0 moralini yüksek tutmanda fayda var Allah büyük doktorların yanılma payı da olabilir ki inşallah yanılmışlardır boş gebelik olmaz
Deletedmom_877 gulsahkandrms mesela ben 8 Eylül ama tam hatırlamıyorum öyle dedim doktora ölçüm yaptı 8 Eylül dedi eğer 8 Eylül olmasa uyumlu der miydi
a_d_f Yani kese boyutuna göre söylüyor ben adet tarihine göre 8*3 ama ultrasonda 7+2 ben de ilk gittiğimde geç döllenme olabilir dedi bu aslında cogu kişinin başına gelen birsey gönlünü ferah tut 🌸