edahanoglu Kızlar ben sehir hastanesine gidiyorum. 38+4 üz şuan. Doktorum 40 haftanın dolmasını bekliycez dedi ama 40 haftalık olduğunda halen doğmazsa daha bekliyolar mı. Yoksa yatış mı yapıyorlar hemen. Bilgisi olan var mı?
kaya_kaya edahanoglu yok canım 1 hafta daha bekliyorlar kendi kendine gelmesini gelmezse 40+6 veya 41 de yatış veriliyor
edahanoglu kaya_kaya çok beklemiş olmuyorlar mı. Herhangi risk olusturur gibi geliyor bana. İçim hiç rahat değil.
kaya_kaya edahanoglu gün aşırı kontrole çağırıyorlar zaten . o yüzden çok sıkıntı olmuyor hareketleri falan hissedersin bir sıkıntı olursa benim ilk doğum 41+5 de oldu 5 sene önce Şuan en fazla 41 e kadar bekliyoruz dedi doktorum. Şuan 39+6