Kızlar, selam. 21+6 haftalığım, cuma günü detaylıya girdim her şey yolundaydı doktor hiçbir şey söylemedi. Cumartesi bir anda kanamam oldu. Çok değildi ama yine de kanama olduğu için doktora gittik. Plasentan rahim ağzına yakın biraz sızıntı var dedi. Yatış verdi. Kanama devam etmiyor ama bu durumu yaşayan var mı? Bir gün öncesinde her şey normalken neden böyle olmuş olabilir? Doktor yorulmuş olabilirsin dedi. Bu durumu yaşayıp sonra plasentası yukarı çıkanlar var mı? Doktor çıkar bence dedi ama yine de korkuyorum