mervekrg54 daha yeni yaşadım pazartesi günü 34+5 de nst de düzenli sancı çıktı benim hissetmediğim yatışa aldılar direkt. Sancı kesici ilaç, serum, antibiyotik ve ciğer geliştirici iğne yaptılar iki doz pazartesi gece serviste kaldım sancılar normale dönünce dün taburcu oldum evdeyim şimdi