fundap 32 haftalık hamileyim 2 gündür sadece sağ ayağım şişiyor geminiye sordum damarda pıhtılaşma olabilir dedi sizce normal bir durum mu?
seybey fundap doktorunuza sorun mutlaka tek ayak şişmesi normal değil sanırım sorup içiniz rahat eder🙏🏻