cutebabymomm 37+2 benimde dün gittik kontrole sancı falan çıkmadı, ilk doğumum da 39+6da olmuştu bu da bekleyecek herhalde, bende bugün madem sancı yok gelen giden yok biraz temizlik iş güç yapayım dedim, kendimi çok zorlamadım umarım tetikleyici olmamıştır işler