mrvnr12 canım ovulasyonda silikleştiği zaman artık çatladı diyoruz ama kesin olarak çatlayıp çatlamadığını doktor kontrolü olmadan bilemeyiz. Ben de şans eseri öğrendim yumurta büyüklüğünü öğrenmek için gitmiştim kendimce, tam o gün yumurtam çatlamış sıvı var dedi değerlendir demişti. Ama çatlamanın üzerinden birkaç gün geçince de çatladığı anlaşılır mı o kadarını bilemiyorum ben tam gününde denk geldiğim için öğrenebildim.
Birde bende son zamanlarda çatlayınca hafif kahverengi leke oluyor çamaşırımda ordan da anlayabiliyorum artık, doktorun çatlamış dediği günde gelmişti o leke ama herkeste olmuyor bende de daha yeni olmaya başladı garip şekilde