seda_brk 36 haftalık hamileyim ve 10 dakikada bir bebeğim kasılıp bir yerde toplanıyor ayrıca daha önceki muayenelerimde 2.5 cm açılmam vardı erken doğum riskim yüzünden çatı muaynem erken yapılmıştı acaba bu çektiğim sancı doğum sancısı mı doktora gitmelimiyim yoksa geçer mi ?