littlebabyyy Haftadayiz daha nabız hep 100 üstü ve tasniyon 9,6 birden çok kötü oluyorum bu durumu yaşayan varmı?
asil40 Bende 14. Haftandayım. Tansiyonum 9-6 ya da 10-5 çıkıyor. Birkaç gündürde şiddetli baş ağrım var. Daha önce tansiyon sıkıntısı yaşamadığım için baş ağrımı ona bağlamalı mıyım bilemiyorum.