nazlicecen 1 haftadır sancılarım vardı. Her türlü tedaviyi denedik.( serum, Progestan, adalat ) Dün 3 cm açıklık olunca doğuma aldılar sezeryan oldum. Bebeğim küvezde 😢 1270 gr ile doğdu. Kucağıma hiç alamadım
nesli1453 nazlicecen inşallah en kısa zamanda kucağınıza alırsınız bizim de kuvez gecmişimiz var zor ama geçiyor rabbime tevekkül edin size bi an önce kavuşmak için savaşıyor küçük bedeniyle şimdi sizde bunu düşünerek sabırlı ve güçlü olun güzel anne 🙏🌸
GamzeAGacs nazlicecen Canım inşallah sağlıcakla kucağına alırsın🙏.Moralini hep yüksek tut emin ol o minicik bedenler sandığımızdan daha güçlü🌺
Selim_Alparslan nazlicecen Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah tez zamanda kavuştursun canım benim 🤲🩷
decembermum nazlicecen allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin üzme kendini sütüne odaklan artık bol bol sağ yolla ben de prematüre annesiyim şimdi 3,5 yaşında kızım
nur_dum nazlicecen Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel düşünelim güzel olsun dimi, eşimde 7 aylık 900 gram doğmuş inan onlar bizden daha güçlü.
nazlicecen nur_dum evet moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum Allah’ın izniyle kucağıma alacağım günü bekliyorum 🙏
oguzkaann nazlicecen sağlıcakla çabucak kucağına al inşallah dua et güçlü dur üzülme sütün kesilmesin istedikleri zaman götürürsün hemen
nazlicecen oguzkaann teşekkür ederim sağım yapıyorum ama daha beslenmeye geçirmediler sadece serumla 🙏😔