_kalpatisi ben ağustos ayinda doğum yaptım. Hastanem konforluydu sıcaklık konusunda hiç sorun yaşamadım ben. Şansıma sancıları gece sabaha karşı çektim bir de ama sıcak bile olsa Sancılar esnasında aklıma bile gelmezdi muhtemelen🤭 ama benim için tek dezavantajı doğum sonrası vajinal dikişlerin olması ve o sıcakta ped kullanmak durumunda kalmaktı. Dikiş olursa gerçekten o çok zor oluyor. Kanamam azalınca çıkarmıştım leke olacak filan hiç umrumda olmamıştı gazlı bez koyuyordum sadece pansuman yaptıktan sonra metrelerce gazlı bez harcamıştım. Şimdiden güzel bir doğum diliyorum, sağlıkla kavuşun yavrunuza 🙏🏻🌸