Sevval_zybk fatmaa51 gebelik tansiyonu oldu normalde yoktu şimdi bide sanırım gizli şeker varmis gebelik şekeri dediler işte onada seker yüklemesi temiz çıkmıştı aslında ama işte
fatmaa51 Sevval_zybk Allahım şaşırtmasın hiç ummadığın yerlerden problemler çıkıyor insanın karşısına Rabbim emeklerimizin karşılığını almayı nasip etsin