Biz yaptırmadık her ay kontrolleri ödedik bu hafta doğum var doğumdan sonra hastane tarafından alınan yüksek ücretin iadesi içim başvuracağız. Paket alınca faturaya fotoğrafçı ve oda süssleme ıvır zıvır ekleyip ücreti düşürebiliyorlar. Süsleme dedikleride kapıya hoşgeldin oğlum veya kızım yazan kapı süsü o yüzden böyle daha uygun olacağını düşündük ama 90 bin iyiymiş bizim hastanede izmir egepol şu an 150 bin gibi