damlasv Evet, 40+1de doğumum olmuştu. Ağrı, sancı yoktu ama artık doğurmak istiyordum. Acile gittim bilerek ağrım var demiştim😂 İlk kez alttan muane edince gece nişanim geldi tekrar gittik acile yatış verdiler. Ertesi gün akşam 6 gibi doğumum başladı 8 10 dakika arası da oğlumu kucağıma aldım. Çok kolay gecmisti benim icin belki yaptığım egzersizlerin etkisindendir💖 Kolay doğumunuz olssuunn🌸