Gulhannn Hayırlı günler kızlar 39+2 olduk çok şükür normal doğum için her şey hazır doğum kanalına girmiş miniğim baya baskım varmış doktora göre rahim çok yumuşamış doğuma çok yakınsın dedi bir hafta oldu gelen giden yok sancım çıkmıyor açıklık yok bu pazartesi de eğer istersem rahim açıcı uygulayacakmış bilen kullanan var mı almalı mıyım yoksa birkaç gün daha bekleriz dolunca yine onu uygularız dedi doktor suni istemiyorum dedim bunu teklif etti artık hayırlısıyla doğsun istiyorum bilen varsa aydınlatabilir mi çok kararsızım al diyor bir yanım🤦🏻♀️
Fison Gulhannn rahim açıcı dediği fitil sanırım ben fitil almıştım ve suni sancı sabah 9,30 10 gibi takıldı ve 2,30 3 gibi Doğum yaptım baya işe yaramıştı
Gulhannn Fison ya gerçekten mi maşallah bende suni istemiyorum deyince dedi doktorum evet fitil büyük ihtimalle ama alsam mı biraz daha beklesem mi bilemedim teşekkür ederim☺️