maco61 6-7 kişi bekliyor demişsiniz ya , valla strese girdim 😅 harbiden tam kurbanlık koyun gibi 😅 sonda bana ilkinde de uyuşuk değilken hatta ve hatta sancı çekerken takıldı valla acıyor yani yalan yok , doktorunuz kendi doktorunuz muydu ve kimdi (sorduysam da unuttum kusura bakmayın ) ameliyathane ekibinin ilgili olmasına çok sevindim çünkü bende korkuyorum 🙈 ilki geneldi ve çok sancı çekip girmiştim hiçbir şey hatırlamıyorum. Karna bastırmayı uyuşukken mi yaptılar ve kaç kere bastırdılar. Bu el sokma olayını ilk defa duyuyorum ya birbu eksikti. Bir de son olarak bebeği sizden önce götürüp vermediler mi , öyleyse çok iyi , yani aslında bende bebekle beraber çıkmak isterim ama be bebeği çıkarıyorlardır diye düşünüyordum