Kızlar gece sancı mı değil mi diye anlamadığım için buraya post açmıştım ağrılarım artınca hastaneye geldim nst de %100ü bulan sancılarım çıktı zaten artık sancıdan yürüyemiyordum bile doktorumu aradık 2. Sezeryanım olduğu için ve arada 17 ay olduğu için dikişlerden ayrıca korkuyoruz acil sezeryan dedi şuan damaryolu açıldı yatışım yapıldı 17 aylık kızımı apar topar bırakmak zorunda kaldım karnımdaki bebeğim Küveze girer diye çok korkuyorum çünkü bulunduğum ilde iyi bir yenidoğan yoğun bakımı yok bana dua edin 🥺