Merhaba arkadaşlar ben pkoluyum ve hiç yumurtlama akı görmüyorum ayrıca pik görmüyorum,yumurtlama günüm belli bile olmuyor,hiçbişey hissetmiyorum,mersin Şehir hastanesine gittim (Infertilite) bölümüne gönderdi, bu bölüm mersinde sadece bir hastanede var ve bir doktor var, doktor çok saygısız, dalga geçer gibi konuşuyor zoruma gidiyor, acımı çocuk olmadığını anlatıyorum sekreteriyle birbirlerine bakıp bana gülüyorlar, sinir oldum ve gitmek istemedim, benden eşimin sperm testini istedi ve rahim filmi sidimi, onuda başka hastanede yapmıştım, eşimde hastaneye geç kaldı (uyuyakaldı)ve 15 gün ceza yedi, bende zaman kaybetmek istemiyorum , tekrar normal kadın doğuma gitsem klomen istesem yazar mı, artık kızarlar diye korkuyorum, hastanelerde sürünüyorum bıktım, bana kalp şeklinde rahim ameliyatı bile yaptılar, sonra 9 aydır cocuğum olmuyor, delirecem neredeyse, hep ihmal hep zaman kaybı…
Neyse klomen ve çatlatmayı kendim söylesem
Normal kadın doğuma yine gitsem bana çatlatma iğne vurur mu, (infertilite) bölümü şart mı?
Benim gibi olan var mı, lütfen cevap verin.. 🌷