tugceefe üsküdardayken ilk gebeliğimde gittiğim polikinlikleri ve doktorları berbat olan sistemi berbat olan bir hastanr. Kadın doğumun acil girişindeki doktorlar çok ilgili. Gerisi boşş. Bir test yaptırıyorsun sonuç için sabah 7:30 da gidip sıra alman şart kota varsa tabi kota yoksa boşuna gitmiş oluyorsun 100 kişi sıra bekliyorsun 7:30 da ordaysan 8:40 ta sıra geliyır ve sonuç gösterme saatide 11:00-11:30 arası yazıyor. Evim yakındı ben gittim kahvaltı yaptım geldim 11:25 te adım yandı. Sistemi berbat bi hastane doktorlarıda ilgili değil. Yasemin çekmez mi ne var sakın gitme ona bana yanlış teşhis koydu kafasına göre.