yinemihilal ilk gebeliğimde 38. Haftada 2 çatlağım oluştu. Hiç kaşıntı falanda olmadı. Duştan sonra Johnsons nemlendirici yağ kullandım, lierac kullandım bide her gün. Şuanki gebeliğimdede mamaauranın kremini ekledim bir kaç gündür kullanıyorum nemlendirmesi gerçekten çok güzel, oluşan çatlaklar içinde etkisi varmış belki öncekinede iyi gelir diye kullanıyorum. 24. Haftadayım henüz bu gebelikte oluşan bir çatlağım yok.