Kızlar bugün gün boyu kötüydüm yani normalde enerjik biriyim ama çok halsizdim sürekli yattım akşam da iki defa kustum midem de çok kötüydü şimdi akşam 23’den beri böyle makata vuran bir ağrım var büyük tuvaletim geliyormuş gibi ama gelmiyor bir de birkaç kere adet sancısı gibi sancı yaşadım bu sancı mı? 17 ay önce sezeryan olmuştum sancıysa dikişlerimden de korkuyorum vajinal doğumun başlamasından da uzanıyorum şuan doktoruma da daha ulaşmadım ama hastaneye git nst baksınlar diyecek ulaşırsam bir tarafım git diyor diğer tarafım şuan 17 aylık kızım uyuyor evde ikimiz tekiz uyandırma gitme diyor eşim gelse bile 1 saate anca gelir annemler ile aynı sokaktayız arayıp korkutmak da istemiyorum bir yandan kaldım öyle sancı mı değil mi bir çözsem ona göre hareket edicem