Her hastaya değil ama ferritin deponuz boşsa mecbursanız riski alıp yaptırıyorsunuz benim de ferritinim şuan 8 demirim normal seviyede ama doktorum demir ilacımı değiştirdi benim yakınım olsan asla önermem ani bebek kayıpları yaşanıyor bu yüzden de yatış yapmadan yapılmıyor o serumlar dedi, ben o riski almanı istemem dedi şuan doğumuma bir ay var inşallah yükseliceğini umuyorum ilaç değişikliğiyle..