Kızlar merhaba cuma günü tahlil verdim tekrar gittiğimde bakılacak sonuçlara ben e nabızdan baktığımda trombosit (PLT) 103 çıkmış bu önemli bir değer galiba bu arada şuan da 35+1 günlük hamileyim bilgisi olan var mı tekrar kontrolüm pazartesi beklesem mi yoksa erken mi gitsem