Alimemila canım bende yaptırmadım doktorum çok kızdı hemen bana açıkladığı gibi sana açıklama yapayım bana mantıklı geldi
Dedi ki sizler doğumu sonlandırmak olarak anlayabilirsiniz fakat ya çocukta bir problem varsa ve biz bunu bilmeden Doğum şekline karar veriyorsak ve Doğum anında bebekte olan sıkıntıyı bilmediğimiz için bebeği kaybedersek ? O an sorunu anlamak için vakit kaybı yaşarsak? Ne gereği var ? Baktım doğru söylüyor kaybedecek birşey yok bence tüm testlerini yaptır canım 👍