yinemihilal Kızlar ben bir şeyi merak ediyorum, doğumun ertesi günü tartıda ne kadar oynuyo? Ve göbek bir anda sönüyo mu? Yani benim ilk hamileliğim ve bir buçuk ay sonra doğumum var. Doğumun ertesi günü vücudumda ne kadar değişiklik olacak bilmek istiyorum.
rabiaerdemm yinemihilal kişiden kişiye değişebilir bu durum ben normal doğum yaptım çok kilo almamıştım zaten göbeğim küçükmüştü yaklaşık 5-6 kilo kadar vermiştim ilk doğumda
cinderella yinemihilal 5-6 kilosu gidiyor direk hastanede oda zaten 3-3500 kilosu bebek 1 kg plsenta 1.5 kg su 1 lt kadar kan 😁 onun dışında göbek kalıyor ama zamanla tabiki oda gidiyor korse takarsınız
Fatmanur_0416 yinemihilal ben doğum yaptım ama hiç belli değildi göbeğim halen çok şişti 38 gün oldu 10 kilo verip durdum valla
yinemihilal Fatmanur_0416 kaç kilo almıştınız? Şuan sadece karın bölgeme kilo alıyorum ve doğumdan sonra hala 9 aylık hamile gibi duracağımdan endişeleniyorım
beyzzsenturkkk yinemihilal normal doğumda bebek çıktığı anda karnım söndü dümdüz oldum karnımın tam anlamıyla toparlanması 2 haftayı aldı 1. ayın sonunda kilo gibi duruyordu 6. ayda hiç doğum yapmamışım gibi. 1 sene dolduğunda 30 kilonun 25ini vermiştim çoktan
beyzzsenturkkk yinemihilal o gebelikte 30 kg almıştım yememe dikkat etmedim hiç 5 kg kaldı sadece. şu an ki gebeliğimin 36. haftasında 22 kg almışım yine yememe dikkat etmiyorum ama büyük çoğunluğu gidecek kesinlikle
Fatmanur_0416 yinemihilal 54 ile kaldım 75 ile doğuma girdim doğumun 10.gün0 65 oldum sabit kaldım aslında 60 olmak istiyordum çaba göstermiyorum emziriyorum diye uğraşmıyorum açıkcası benim vücudum hepsi aldı o kötü duruyor aslında istesek veririz de bilmiyorum sanki diyet yapsam bebeğe sütüm yetmez gibi geliyor
twobabymomm yinemihilal yinede daha 93 kiloydum😂ama tabi hamilelikte ki kadar kilom kalmamıştı bide ödem vardı balon gibi sonmustum
yinemihilal beyzzsenturkkk on beş kilo aldım şuan ben de neredeyse, kilo vereceğime inanıyorum ama içimden çovuk çıktıktan sonra hiç doğurmamış gibi eve dönmekten çok korkuyorum
Fatmanur_0416 yinemihilal hep 54 55 asla 55 üstü alamadım çok uğraştım olmadı ilk defa 55 üstünü gördüm amacım 60 da durmak
meltemmustafa yinemihilal ben 64le hamile kaldım 80le doğuma girdim 20 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum 10kilom gitmiş 70kiloyum şuanda
Havin49_ yinemihilal ilk oğlumda 90 ile girdim çıktım 87 oğlum bile 4 kg doğdu doktor şaşırmıştı ikinciye 85 ile girdim 80 ile çıktım
sara29 yinemihilal ilk hamileliğimde 17 kilo almıştım tartıda 5 kilo oynamıştı ama hastanede göbeğime baktığımda hiç yoktu hatta şaşırmıştım çünkü herkes 5-6 aylık hamileymiş gibi göbek kalıyor diyordu