Ben bebeğimi öğrendiğim de 3 haftalikti ve hic beklemediğim bir anda yaşadım bu mucizeyi. Hamileliğimi şans eseri öğrendiğim gibi doğumum da aynı şekilde gerçekleşti. Benim genel olarak gebeligim sıkıntılı gecti kansizlik demir eksikligi troid kolestrol hepsi gebeliğimin son 1 ayında buldu beni bu yuzden doğuma kadar sürekli takviye almak zorunda kaldım. Hem bu yaşadığım stres hem de ilk doğumum olacağı icin cok aşırı korkuyordum hatta doğumhaneye indiğim an kaçış kapısı bile aradim 😂 lafı cok uzatmadan kisa keserek konuya giriyorum kontrole gittigimde degerlerimden ötürü çocuğuma zarar verebileceğini söyleyerek 38+0 da kizimi kucağıma aldim 💜
Öncelikle doğumdan aşırı korkuyordum ama hic bir şekilde korktuğum kadar değildi hic birsey.
Öncelikle zaten oturur şekilde sırtımızdan iğne vuruyorlar 10 saniye içerisinde zaten uyuşmuş oluyorsunuz hersey okadar hızlı ve güzel ilerliyorki ne yaşadığınızı anlamıyorsunuz bile. Benim tahmini 10dk sürdü bebeğime kavuşmam tahmini 15dk da benim çıkmam desek yarım saat ameliyatınız sürüyor. Uyustuktan sonra sadece cekismeleri hissediyorsunuz aci ws hic birsey hissetmiyorsunuz ki bebisinize kavuşmanın heyecanı ile hic birsey anlamıyorsunuz zaman hızlıca gecmis ve siz cikmis oluyorsunuz bile 🙏 herkes ilk yürüme cok zor demisti evet zor ama bahsedilen kadar zor ve ağrılı değildi benim 🙏 ama ne olursa olsun sonunda evladına kavuşmanın mutluluğuyla tum acılar unutuluyor
Ben kızıma kavuştum darısı dogum bekleyen tum annelere 💜🙏
Ufak bir doktor tavsiyem olsun izmir deki arkadaşlar icin.
Özel Karataş hastanesinde dilek alihanoglu hocam onun sayesinde cok guzel gebelik ve dogum süreci geçirdim.
Sormak istediğiniz soru varsa hepsini tek tek cevaplarım 💜