30 haftalığım nerdeyse bir aydır her gün yaşıyorum bunu ve hiç bişey çıkmadı olabilecek herşeye baktırdım son gittiğim doktor anlık kan şekeriniz oynuyo olabilir bazı besinler aniden şeker yükseltebilir dedi bu hafta meyveyi kesti biraz daha azaldı ama vitaminlerinizdede düşen olabilir bi doktora göstermekte fayda var sürekli yaşanırsa güçlük yaratıyor çünkü çok geçmiş olsun inşallah bi daha olmax