Akşam 6dan sabah 4e kadar kendi sancım vardı 4ten sonra suni takıldı 7:45’te kızım dünyaya geldi❤️ Ben sancılarda zorlanmıştım artık dayanacak halim kalmamıştı onun dışında doğumum kolay olmuştu şimdi ikinciye hamileyim bakalım bu nasıl olucak🥹 Allah bir şekilde kolaylığını veriyor sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤎🫧 32+2 olduk🙂