060436 aminnn insanlar acımasız be bacım kendi evlatları olsa bu muameleyi yaparlarmıydılar vicdansızlar Allah korkularıda yok hiç artık kimsenin yok gerçi artık herkes bigün hiç ölmicek gibi yaşıyor Rabbim iyi insanları şeytanların şerrinden korusun inşAllahh 🤲🏻 o fetal dna için yapıyorlar bence zaten para için yani o 3lü tarama testi bilmem ne uydurmaca hepsi