_ruveyda06 kızlar dün serklaj dikişin alındı 37+0 alınır alınmaz 3 cm açılma oldu sonra nst bağlndım açılma ilerlemedi 3 buçuk falanda kaldı yatışım yapıldı nst de sancı çıkıyor ama açılma 2 gün oldu ilerlemedi nasıl ilerletenilirim acil bişey söylermisiniz
zehrakrdg _ruveyda06 keşke yatışı kabul etmeseydiniz. Squat yapabilirsiniz. Yere çömelip dairesel hareket de edebilirsiniz hemen ilerlemez ama faydasını görürsünüz
tahamommy _ruveyda06 açılmayı en güzel sıcak suyun altında çömelmek ilerletiyor, yarım saatte 1 10 dk suyun altında durabilirsin canım
cileklimatcha _ruveyda06 Sıcak duş ve sürekli hareket halinde olun, özellikle duş açılmayı hızlandırıyor. Yer siler gibi egzersizler yapabilirsiniz, bununla alakalı bir cok video var instagram ve YouTube de onlara bakın birde. Sağlıkla kavuşun 🌸🫶🏻
_ruveyda06 zehrakrdg bianda açılman olur evde doğum olablir rahim ağzındada yumuşama başlamış dedi göndermedi