zelih8a8wa ay ben kullanıyorum ve çok memnunum çok rahat. Ama diğer arkadaşların dediği gibi sünger değil göğüs kısmı. Sanki içinde atletin içine yarım atlet monte etmişler gibi. Emzirme dönemindeyim bir de bir tek bunlarla rahat ediyorum ☺️ pentiden almıştım zamanında yine almak istedim ama bulamadım aynısını. Belki başka markada vardır bakmak lazım