damlasv bu sizin büneynizle alakalı ben daha önce tip 2 diyabet tanısı almış bir insanım şu an o kilodan daha fazlayım ama şeker tanısı konulmadı çoğu kez kan verdim dahiliyede her kilolu insan tabii ki şeker hastası olacak diye bir şey yok ben şeker hastalığı geçmişimden bahsetmiştim sadece, hamilelikte şeker konusunda bilgim olmadığı için yazdım o süreçte benim şekerim 250 çikmasina rağmen doktor bana diyet yazmamıştı ve diyet ve egzersizle normale düşürmüstük 4-5 ayda ben bu hamilelikte de böyle mi oluyor onu merak ediyorum açikçasi☺️