23 haftalık gebeyim 6 haftalıktan bu yana kullanıyorum 6,5 7. Aya kadar da kullanıcam birden kesmeyeceğiz azaltarak gidicez dedi doktorum 4 ile başladık şuanda üçe düştük fitil şeklinde doktorum böyle daha etkili olduğunu söyledi. Zaten içince bir sürü yan etki yaptı bende uyku hali mide bulantısı