Ozlem44 31 haftalık hamileyim sezeryan olucam ilk hamilelik doğumdan sonra yanımda birinin kalmasına gerek var mi tek başıma idare edebilirmiyim?
GozdeCemre Ozlem44 bi İlk iki gün zor oluyor canım belki o iki gün kalabilirler zaten ilk gümü de hastanede geçio ben İkinci seseryanımı olacam bu sefer Kimseyi İstemiyorum Yanımda bebeğinle kafan dinç vakit geçiriyorsun en azından
RabiaGlck Ozlem44 kesinlikle gerek var ilk 1 hafta en azından. Yani tek başına yapamazsın değil ama aşırı zorlanırsın bir hafta sonra eşinle ikiniz yeter baskası olmasada olur 1 ay önce sezeryan oldum tecrübe sabittir
Hazinem Ozlem44 bnden sna tavsiye sadece eşin olsun yada kendi annen bn kaynanamla kaldım ilk bebeğim birde afedersin öküz gbi uyudu o halimle çocuğuma kendim baktım
Eebruylmz Ozlem44 en azından 4-5 gün birinin yanınızda kalması gerekir elbette... Normal doğursanızda bir kaç gün birileri şart... Bebekle ilgileneceksin uykusuz kalacaksın aç olacaksın dikişlerin olacak... Desteğe ihtiyacın şart evin içinde .
melasya Ozlem44 tek basiniza ustesinden geleceginiz bisey degil en azinda ilk 1 hafta yaninizda biri olmali kalkarken dogrulurken zorlaniyosun cunku.e bide isin bakim tarafi var yatip dinlenmeniz sart bence 1 hafta sonra isler yoluna giriyo ama uykusuzluk ve o durumla yemek ev isi ve bebk yine zor yani velhasil muhakkak biri olmali
Ayseleraslan Bence en az 15 gün biri olmalı toparlanmak öyle kolay değil ağrıların oluyor senin bebeğin uyuduğu zaman uyuman lazım çünkü uyuyamıyorsun emziriyorsun sürekli sadeve bebekle ilgilenmen lazım birinimde sana yemeğini getirmesi işlerni yapması lazım sütün düzgün gelsin
Gurbetgelini Ozlem44 iki sezeryan oldum ve kimseden yardım almadım evde hastaneden sonra yalnızdım bence gerek yok