nur2337 Kızlar 17 nisanda iğne vuruldum 10cu gün kan verdim 2.93 çıktı böyle olup yükselen var mı bana umud olsun yarın 12 gün bi daha kan vereyim mi çıkar mı yükselme olmuş mudur
havva_5 nur2337 bende bu tarihte vuruldum dün test yaptım ama negatif çıktı, regl tarihiniz ne zamansa bence o zaman kan verin benim 6 gün kaldı eğer olmazsam öyle yapmayı düşünüyorum, yükselebilir bence biraz daha bekleyin