temmuzonbir kbrashh testi yaptıktan bi 10 dk sonra baktınız ve tek çizgiydi 3 saat sonra tekrar bakınca çift çizgi mi gördünüz
dlr0 kbrashh gebe kalmadan önce çook kez test yaptım hepsinde net tek çizgi oluyordu silik çizgi pozitif olduğunu gösteriyor çoğu zaman istersen doktora gidip kan testiyle netleştir☺️
dlr0 kbrashh aa üzerinden geçtiğini sonradan yazdın galiba görmedim. Testi sonradsn çıkan sonuçları ciddiye almayın diyorlar canım ama yinede tekrar test yap istersen
mirzamelis35 Sonradan da olsa bu kadar net çıkmaz kuruma çizgisi değil bu tekrarlayın bence testi var gibi
tubiide kbrashh benim sabahki testim akşam böyle çıktı daha önce hiç böyle çıkmamıştı sonra iki gün daha test yaptım aynı şekil bekledikçe çıktı ki bu kadar net bile çıkmadı üçüncü gün kan verdim 15 çıktı umarım test yanlış değildir ve gönlünüze göre olur
temmuzonbir kbrashh o zaman pozitif olma olasılığı yüksek bence direk kan verin hayırlı sonuçlar alırsınız Allah’ın izniyle
gul558 kbrashh 2 gün gecikme ile yaptım aynı bu şekilde çıktı ilk yapar yapmaz hafif vardı dedim ben hayal olarak görüyorum 5 dk sonra bu şekil belirginleşti kan verdim gebeyim çok şükür sağlıkla kucağımıza alalım ❤️