Merhabalar, bende idrar yolları enfeksiyonu ve mantar vardı . Bugün akıntının içinde çoook hafif kan gibi kırmızılıklar gördüm doktorumu arayınca hemen gelmemi söyledi. Muayenede de bebek çok aşağıda, sol böbreğinde büyüme olmuş normalde sağda olur vs dedi. Vajinal muayene de yaptı açıklık vs yok dedi ama böyle giderse erken doğum olabilir dedi. Bu ve benzeri durumları yaşayanlar var mı moralim çok bozuldu