dilosunuz benim zaten diyabetim var canım istesem de yiyemiyorum . İnsülin kullanıyorum. Ama beden dedi ki gayet iyi kilosu ben her kontrolden sonra yapay zekaya da bi soruyorum 😅 o da gayet iyi diyo. Bide bi uygulama daha indirdim ona göre de hemen hemen aynı