ennieminnie aynen arkadaşın dediği gibi 2 gebelikte kaslar daha gergin olduğu için daha çok çıkabiliyor karın.
Nefes konusunda da en bebek de büyüdükçe baskı yapıyor diyaframa, hem de gaz problemin varsa eğer ben rezene + papatya çayı yapıyorum kendime, çok rahatlatıyor gaz vs konusunda canım 🌸
Sen bu şekilde söyleyince Bir de aklıma geldi ilk bebeğime hamileyken bir kitap almıştım, kitabın adı “Her Gebelikte Yeni Bir Anne Doğar” dı, gerçekten de öyleymiş 🥲❤️