ozgecnr Arkadaşlarım. Soru sormamı maruz görün lütfen. Hastane randevume daha çok var. Bu yüzden sormak istiyorum. Bel ve kasık ağrım vardı sağ tarafta batma oluyordu. Dün ve bugün geçti. Pcos var bende acaba ondan mı yoksa erken gebelik belirtisimidir ? Böyle yaşayan varmı acaba ?
Edasude ozgecnr bende pcosum ne yazıkki bunu bilemeyiz net bir cevabı yok bende de çok belirtiler oldu birçok kez ama negatif oldu hep
ipekavsar Bende de pcos var 3 senelik evliyim aklımın ucundan gecmezdi ki hamıle olacagım bi güm adet olcak mısım gibi kasıklarım agrıyordu bide gögüslerimde hassasiyet olmaya basladı. Gündüzleri uykumda geliyordu belki kişiden kısıye degısır bilemiyorum
ozgecnr Edasude ben ilk defa böyle bişey yaşıyorum. Mart 2025 tarihinden beri pcosum ve regllerim normaldir. 1-2 gün aksama olur sadece
Edasude ozgecnr ben yaşarkende ilk kez başıma gelmişti belli olmuyor bu işler maalesef, belirtide olabilir belirti olmayadabilir
hanimhanimcik Bende de pcos var, iki hamileliğimde de ilk belirtim kasık ağrısıydı (regl sancısı yani) ama bilemezsin günün geçtikten sonra belli olur, belkide gerçekten regl sancısı. İnşAllah hamilesindir🥰
ozgecnr Edasude çok benziyorlar. Bi sağ taraf bir sol taraf üstüne sağ bel kısmım birde gögüs dolgunluğu dün bugün geçti sanki okadar batma ağrı hiç olmamış gibi çok değişik