Kızlar ya ben mi abartıyorum bilmiyorum bi ağlama krizleri bi duygusalım her şeye ağlayasım geliyor böyle ara ara 18 nisanda yumurtalığım çatladı gebelik düşünüyorum bugün de erken gebelik testi yaptım negatif çıktı öncesinde de duygusalık vardı sizde de böyle belirtiler varmıydı kaçıncı haftada başladı ağlama krizleriniz